Πρόσφατα είχαμε τη χαρά να γιορτάσουμε τα γενέθλια μίας εκ των συμμαθητριών μας στο νηπιαγωγείο, με μια πρωτότυπη “τούρτα-έκπληξη”, φτιαγμένη από κουτιά που έκρυβαν μικρά δωράκια για το κάθε παιδί. Ήταν μια ξεχωριστή ιδέα που μας ενθουσίασε όλους και έκανε τη ημέρα αυτή ακόμη πιο μαγική! Όλοι ενθουσιάστηκαν με τα δικά τους “κομμάτια” και το παιδάκι που είχε γενέθλια χάρηκε ιδιαίτερα!
Για να ευχαριστήσουμε την φίλη μας για τα δώρα της, αλλά και για να θυμάται τη μέρα αυτή πάντοτε, της χαρίσαμε ένα βιβλίο-ενθύμιο με τις ζωγραφιές μας. Επιπλέον, τραγουδήσαμε τα “Χρόνια Πολλά”, γελάσαμε, παίξαμε και περάσαμε πολύ πολύ όμορφα!!!








