Το καλοκαίρι έφτασε και εμείς στο σχολείο μας το υποδεχτήκαμε με μεγάλη χαρά, αλλά και με μια πολύ ξεχωριστή γιορτή!!!
Ετοιμάσαμε ταξίδιιιι!!!! Αρμενίσαμε σε πολλά από τα πανέμορφα νησιά της Ελλάδας μας! Περιπλανηθήκαμε σε όμορφες ακρογιαλιές, ανάμεσα στα κύματα, χορέψαμε και τραγουδήσαμε με όλη μας την ψυχή! Το “εισιτήριο”, ευτυχώς, δεν ήταν ακριβό, γιατί γι’ αυτό το ταξίδι αρκούσε η καλή μας διάθεση, το χαμόγελο, το κέφι και η όμορφη ομάδα μας που ταξίδεψε μαζί!


Και κάπως έτσι, το ταξίδι μας έφτασε στο τέλος του… Όχι όμως και οι αναμνήσεις μας! Τις κρατάμε σαν μικρούς θησαυρούς στην καρδιά μας, για να μας συντροφεύουν σε κάθε νέο μας βήμα. Έτσι λοιπόν, ένα κουτί με την βάρκα της αγάπης άρχισε να αρμενίζει, όλο και πιο κοντά στα όνειρα μας… Εκεί μας ταξίδεψαν οι εργασίες μας εφέτος!!! Και στο σκοτάδι…. η αγάπη μας φωσφορίζει! Μέσα σε αυτό το ταξίδι δημιουργήσαμε μικρούς θησαυρούς… τους φακέλους μας! Κάθε σελίδα και μια ιστορία, κάθε εργασία και ένα μικρό βήμα από τα όνειρά μας. Εκεί μέσα κρύβονται οι σκέψεις μας, οι ιδέες μας και όλα όσα μάθαμε και ζήσαμε αυτή τη χρονιά. Σαν μικρά κομμάτια από το δικό μας ταξίδι, που τώρα τα κρατάμε στα χέρια μας με περηφάνια.

Και μαζί τους, τα αναμνηστικά μας. Μικρά σημάδια μιας μεγάλης διαδρομής, για να μας θυμίζουν τις στιγμές, τα γέλια και τις αγκαλιές που μοιραστήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας. Και να θυμάστε…. Κάθε τέλος κρύβει μια νέα αρχή και εμείς είμαστε ήδη έτοιμοι για το επόμενο όμορφο ταξίδι της ζωής μας!

Από εμάς …
Καλό Καλοκαίρι σε όλους!!! ![]()






























